Skocz do zawartości

Ranking użytkowników

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 29.04.2021 uwzględniając wszystkie miejsca

  1. Stawiam 5zł że przeciętny pracownik BOK w home.pl tego nie wiedział i musiał się skonsultować, nie wygląda to też na pilny temat
    1 punkt
  2. Naprawdę piszesz tak w przypadku firmy w której nikt nie zobowiązywał się że będzie Cię obsługiwać całodobowo a jest jeszcze przed południem?
    1 punkt
  3. @home_pl Wczoraj o godzinie: 2021-04-28, 21:39 za pomocą panelu klienta w ramach BOK wysłałem techniczne zapytanie.. NR z potwierdzenia zgłoszenia to: [#UXHN-44396-451]. Do tej chwili, a mamy 11:30 nie otrzymałem odpowiedzi. Dodam, że w tym samym czasie te same zapytanie zostało wysłane do dwóch inny firm hostingowych z których korzystamy i odpowiedz była w ciągu 5 (pięciu) minut. Wiec pytanie brzmi - czy ten system pomocy technicznej, to jest ATRAPA ? I NIE jest to pierwszy taki przypadek...
    1 punkt
Ten Ranking ustawiony jest na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.